درباره

 - تاریخچه

 - سخن آخر

 - اطلاعات حسابها

با بازرگانی عین الدینی بیشتر آشنا شوید.

بازرگانی عین الدینی فعالیت خود را در سال 1359 با پخش محصولات شوینده و بهداشتی در سطح کشور آغاز کرد.
پس از مدتی فعالیت و آشنایی با این صنعت و همچنین احساس نیاز جامعه و کمبود تولیدکنندگان در آن شرایط خاص کشور، با نظر و راهنمایی کارشناسان خبره خود، اقدام به حضور در عرصه تولید محصولات کرد.
در نهایت کارخانه تولید صابون و مایع ظرفشویی پارپار در شهرستان زنجان تاسیس شد و کاره خود را آغاز کرد و محصولات تولیدی خود را در استانهای غربی و شمال غربی کشور بفروش میرساندیم.
پس از گذشت چند سال از شروع به کار کارخانه به دلیل بعد مسافت با پایتخت و همچنین پاره ای از این دست مسائل اقدام به فروش کارخانه نمودیم.و بار دیگر با بازار خرید و فروش بازگشتیم.و این بار شروع به تامین مواد اولیه کارخانجات شوینده نمودیم.

در سال 1377 اتفاق دیگری افتاد و شراکت شرکت فامیلی ما به پایان رسید و از آن پس شرکت بالتا منحل گردید و ما با نام جدید بازرگانی عین الدینی به فعالیت خود ادامه دادیم.در سالهای اخیر با گسترش صنعت مواد شیمیایی و همچنین افزایش تولید کنندگان محصولات شیمیایی و بهداشتی  بر آن شدیم تا وارد مرحله جدیدی از مسیر پیشرفت شرکتمان شویم و آن واردات مواد اولیه بود.

با برقراری ارتباطی نزدیک با تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد اولیه در چین-هند-مالزی پتانیسل بالایی را برای تامین مواد اولیه دارا میباشیم.

بازرگانی عین الدینی با در دست داشتن امکانات و همچنین با پشت سر قرار دادن گذشته ای سراسر تجربه در تولید و بازار خرید و فروش امروز آمادگی تامین و تهیه مواد اولیه مورد نیاز شما را دارا میباشد.

در پیرو سیاستهای بازرگانی عین الدینی علاقه مندیم تا با عقد قرارداد تامین مواد اولیه وارداتی و داخلی با تولید کنندگان داخلی گامهای بلندتری در تسحیل و روانسازی روند تولید صنایع برداشته باشیم.و تولید کنندگان را از هیاهو و دغدغه های حاصل از پروسه واردات رها سازیم.زیرا خود تولید کننده بوده ایم و از نزدیک با مشکلات تولید و صنعت آشنا هستیم.بر این اعتقاد و باور هستیم که راه پیشرفت الگو برداری از کشورهایی است که امروز دارای تجارتی موفق هستند.چین کشوری است که امروز مبدل به بزرگترین تولید کننده جهان گردیده.
در این کشور تولید کنندگان باید تمام وقت و انرژی خود را برای تولید بهتر و بیشتر صرف کنند و تهیه مواد اولیه و همچنین فروش محصولات نهایی خود را بر عهده شرکتهای بازگانی قرار دهند که تجربه و نیروی لازم را برای این امر دارا میباشند.



سخن آخر بازرگانی عین الدینی

شرکتهای بازرگانی حلقه های گمشده و نادیده گرفته شده در تجارت امروز کشورمان هستند.که متاسفانه ساده از کنارشان عبور میشود.

در شرایطی که شرکتهای بازرگانی کوچک و بزرگ در کنار هم موتور حرکت اقتصاد هستند.

با امید به اجرایی شدن اصل 44 خصوصی سازی و عضویت در سازمان تجارت جهانی.

با تشکر      
رامین عین الدینی

شماره حساب سیبا بانک ملی: ***********به نام رامین عین الدینی
شماره شبا: IR75017000000***********
کد شعبه: ****
نام شعبه: ********

شماره کارت عابر بانک ملی به نام: رامین عین الدینی

****-****-****-****

شماره حساب بانک پاسارگاد: ***********به نام رامین عین الدینی
شماره شبا: IR75017000000***********
کد شعبه: ****
نام شعبه: ********

شماره کارت عابربانک پاسارگاد به نام: رامین عین الدینی

****-****-****-****

***